26/52 – Nagrodzeni w konkursie

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie, jak również po prostu za odzew. Były takie osoby, które nie podesłały mi żadnych propozycji na tematy do wpisów, ale wsparły dobrym słowem, zmotywowały i wyraziły sympatię do publikowanych przeze mnie treści. Bardzo wszystkim dziękuję ❤

A oto dwie osoby, które zaproponowały mi najciekawsze (według mnie) i najbardziej działające na moje synapsy mózgowe tematy (nie będę wymieniać z imienia, gdyż nie każdy chce je ujawniać):

emłodamama oraz bezpukania.

Nie chcę, żeby ktokolwiek poczuł się przeze mnie niedoceniony. Dostałam ogrom wspaniałych propozycji i naprawdę ciężko mi było wybrać dwie osoby. Myślałam nawet nad tym, żeby pulę nagród rozdzielić na więcej osób, uznałam jednak, że bardzo nie w porządku byłoby zmieniać zasady konkursu po jego zakończeniu. Każdej osobie, która dostanie ode mnie kartkę, podziękuję za konkretne propozycje i wyjaśnię, skąd taka a nie inna decyzja.

Zwyciężczynie proszę o kontakt na maila w sprawie dogadania nagrody. Mogą to być niespodzianki, jak również coś upatrzonego przez same zainteresowane. Kontakt bądź Messenger/WhatsApp.

A kartki dostaną ode mnie twórcy poniższych blogów:

Tamaluga, Burgundowy Kangur, Świat moich myśli, Słowna kawiarka, Pegaz w grochy, Warto wierzyć S.G.

Jeżeli kogoś pominęłam, to bardzo przepraszam i proszę o odzew. Osoby, które mają dostać ode mnie kartki, proszę o wysłanie odpowiedniego adresu pocztowego. Kontakt bądź Messenger/WhatsApp.

P.S. W pracy zostaję jednak 2 tygodnie dłużej, gdyż poprosił mnie o to szef. Okazało się, że są o wiele bardziej zawaleni robotą, niż ktokolwiek mógłby przypuszczać. Z jednej strony już się cieszyłam, że w końcu trochę zwolnię, że nie będą mnie dobijać dojazdy, i że w końcu będę mogła pozałatwiać tysiąc zaległych spraw; jednak z drugiej strony to zawsze 2 tygodnie wypłaty więcej i o 2 tygodnie krótsza egzystencja kury domowej i mamy na pełny etat. Coś za coś 🙂

Zdjęcie pochodzi ze strony https://images.hdqwalls.com/wallpapers/little-girl-with-colorful-balloons-tp.jpg

12 myśli na temat “26/52 – Nagrodzeni w konkursie

Dodaj komentarz